مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-29ورزشي

فجر 44| اجرای بیش از 100 برنامه دهه فجر در چالوس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس از برگزاری بیش از 100 برنامه در بخش های مسابقه، همایش و جشنواره فرهنگی، ورزشی، عمرانی و جوانان در دهه فجر 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، مرتضی رمضانی در نشست خبری با رسانه ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این انقلاب تفاوت زیادی با انقلاب های تاریخ معاصر دارد.

وی افزود: امام با شعارها و آرمان هایی که برای این انقلاب تدبیر کردند توانستند نظام جمهوری اسلامی را بر کشور ایران حاکم کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با بیان اینکه این انقلاب یکی از بی نظیر ترین انقلاب هاست که توانست کشور را از وابستگی به استکبار و استعمار نجات دهد، بیان کرد: تدبیر حکیمانه امام کشور را از ظلمات به نور تبدیل و کشوری که سال ها زیر چکمه استکبار و استعمار بود را با همراهی مردم  تدبیر الهی نجات دهد.

رمضانی افزود: قطعا اگر حضور و همراهی مردم نبود در پیروزی انقلاب با مشکل عدیده ای مواجه می شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس به تدبیر امام بعد از 14 سال تبعید و دعوت به همدلی مردم برای قیام الهی اشاره کرد و گفت: این وحدت، همدلی و اعتماد بین امام و مردم نقش بزرگی را در انقلاب رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 44| اجرای بیش از 100 برنامه دهه فجر در چالوس

فجر 44| اجرای بیش از 100 برنامه دهه فجر در چالوس